Dla Ani=)

Kasztanku, babciu Janinko, Dziobaku ufff, Aniu - pamiętasz to zdjęcie? Zawsze kiedy na nie patrzę myślę ... (patrząc na Ciebie) o Kordianie dumającym na Mont Blanc, Świteziankach, Marylach, Zosiach... no dobra żartowałam. Myślę o dziecku, które tak w Tobie lubię (i nie tylko ja =)). Takim trochę nietypowym, niepowtarzalnym i bardzo ineteligentnym =).W dniu Twoich urodzin, białych i śnieżnych, chciałam Ci życzyć, żeby ono pozostało tam na zawsze, nawet wtedy, kiedy już będziemy prawie ślepe, siedzieć na bujanych fotelach i robić na drutach szaliki dla (oby oby) wnucząt!!!! xD
Jak to było.. "ludzie fanatycznie kochają istnienie".
Wszystkiego najlepszego. Przytulam najmocniej jak umiem - urodzinowo.

1 komentarz:

  1. Anna Piekarska18 lutego 2009 12:05

    A ja kiedy patrzę na to zdjęcie myślę o Ałuszcie w nocy, Tuhaj-beju i bezkresnych stepach (co nie zmienia faktu, że obie pozostajemy w paradygmacie romantycznym;)

    Urodzinowo dziękuję:*

    PS zaistniałam w dyskursie nowych mediów - ho, ho!

    OdpowiedzUsuń