wieczór... shopenowski xD

19.03.2009 Dzień To Niezwykły, Dzień To Radosny - Szopen Ukończył 23 Wiosny!

Drogi Szopenku!
Miast pisać tradycyjne życzenia, co wychodzi mi raczej kiepsko, postanowiłam zamieścić tutaj małą listę - listę Twych niezliczonych właściwości, które sprawiają, że jesteś jedyna w swoim rodzaju=). Allora:
Szopen je
st absolutnie wyjątkowy, niepowtarzalny i oryginalny ponieważ nikt inny spośród znanych mi ludziów:
1. Nie przepisuje smsów do notesu! (w dodatku na wykładach =P) i nie gromadzi tylu dziwnych rzeczy w pudełkach=)
2. Nie przykrywa ugotowanego ryżu grubym kocem w niewiadomych dla mnie celach=)
3. Ni
e śpiewa pieśni w kościele tak dźwięcznym i donośnym sopranem =), doprowadzając mnie do wybuchów nieopanowanego śmiechu xD /o zgrozo!/.
4. Nie przestrzega tak NIErestrykcyjnie tygodniowego limitu spożywania jajek (hehehe)=P
5. Nie doprowadza mnie do śmiechu jednym ironicznym spojrzeniem - oczywiście wtedy, kiedy w żadnym wypadku nie powinnam się śmiać=P
6. Nie przyn
ależy do elitarnego klubu Trzech Muszkieterów, składającego się z Rączej Sarny, Gibkiej Surykatki i Dzikiej Loszki =P (podobno Tańcząca Chmura ubiega się o przyjęcie =D).
7. Nie mówi do mnie takim tonem "Ty wariacie!"
8. Nie
jest w stanie przeczytać ośmiu stron tekstu nie zauważając, że brakuje dwóch środkowych kartek =)!!!
9. Nie rozumie tajnego grypsu /z wiodącym słowem "obłopalczasty"=)/.
10. Nie m
ógłby pierwszego dnia w pracy zdemolować zawiasów w skrzynce na książki=)
11. Nie potrafi ubrać się w 5 min, zjeść śniadania i jeszcze zdążyć na autobus=)
12. Nie zna na pamięć wszystkich odcinków "Przyjaciół" i nie ogląda tak zapamiętale tvn-owskich seriali=P
13. Nie pod
ejmuje tak długo, głośno i irytująco najprostszych decyzji =* =)
14. Nie robi tak pysznego budyniu i nie rezygnuje ze spożywania posiłków już po godzinie 18 /tolerując jednakowoż moje smażenie frytek po 21 =P/.
15. Nie je
st tak świetnym towarzyszem autobusowych podróży na uczelnię i z powrotem=).
16. NO I W KOŃCU.. NIKT INNY Z MOICH ZNAJOMYCH NIE... JEST TOBĄ =D

DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚ!

2 komentarze:

  1. Ech, tak sobie myślę, że jestem szczęściarą - mam wokół siebie wspaniałych ludzi. WSPANIAŁYCH. To ja powinnam podziękować Tobie za to, że jesteś. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładny ten Chopin :)
    I nie spodziewałem się, że umiał jeździć na rowerze :D
    Mimo że tak uzdolniony muzycznie, to jednak nie potrafi aż 16. rzeczy... A jak na geniusza, to zadziwiające.
    Pozdrawiam muzycznie, przedświątecznie - mazurkowo wręcz :)

    OdpowiedzUsuń