Do serca przytul psa - wiosna i nadmiar radości

1.04. 2009 - Dżok =)

To wszystko dlatego, że jest wiosna =), jest słońce, kwitną kwiaty, jest ciepło i chce się żyć =D. Może Dżok nie jest najpiękniejszym pomnikiem w Krakowie, szczerze mówiąc jest nawet dosyć brzydki, ale co tam. Może ma dosyć dziwny nos, przydługi tułów i w dodatku otaczają go dłonie w zaawansowanym stadium reumatyzmu. Ale co tam. Jest wiosna. A Dżokuś ma takie smutne oczy i jest tak rozbrajająco nieładny, że musiałam go przytulić=). Nawet wspięłam się na palce, żeby spojrzeć w te jego nostalgiczne ślepia! =). Za ten smutek kocham Dżokusia =).
Model: Dżok
Stylizacja, wizaż i make up: B. Chromy

15 komentarzy:

  1. Uważaj, żeby Cię nie oblizał. Już i tak smarkasz, po co Ci jakaś psia bakteria? :P
    Pragnę nadmienić, że ludzie patrzyli na nas trochę krzywo. (Trochę?? :D) I to JA jestem autorką zdjęć :]

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze: to prawda, zapomniałam napisać, cóż to za zacna dziewoja poczyniła te wdzięczne fotografije=) ale widzę, żeś się sama zareklamowała=P
    po drugie: weszłaś na pomnik /tak skalać dzieło sztuki!/ i wcisnęłaś swoje kończyny dolne między reumatyczne dłonie - to jak się ludzie mieli dziwnie nie patrzeć? do tego jeszcze mój śmiech słyszalny na pół kilometra =P i przytulenie dżoka. ja się im nie dziwię=D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Dżoka nie przytulałam, a że Ty trochę ten teges fiu fiu... cóż ;)
    PS. Weszłam na pomnik, żeby Ci udowodnić, że się da :P A nie, że od razu jestem ten teges fiu fiu, bo nie jestem wcale! O. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szopen, dziewczynko, ty nie masz próżni w głowie - ty masz tam ten teges fiu fiu =D

    OdpowiedzUsuń
  5. "ten dyskurs staje się coraz bardziej niezrozumiały" =D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zapięłaś sobie guzika u rękawa i śmiesznie to wygląda pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. bo to jest taki nowy stajl =P nigdy nie zapinam! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. A przez chwilę się zastanawiałem, kto jest na zdjęciu :)
    Szalone Kobietki pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak to się zastanawiałeś? nic się nie zmieniłam od czasu Babiej Góry =P chyba że myślisz o Dżoku =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, niemożliwe, żebyś się nie zmieniła, parę zmarszczek Ci doszło - od uśmiechu oczywiście :P
    Poza tym inaczej wygląda profil a inaczej face to face :)
    Słonecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. na wiosnę przybyło mi parę zmarszczek i kilka siwych włosów=). ale za to podwoiła się moja energia i skłonność do śmiechu =D

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boże - jeśli jeszcze może się podwoić skłonność do śmiechu, to we śnie masz chyba jakieś chwile powagi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no nie wiem.. może się uśmiecham, kiedy śpię =D

    OdpowiedzUsuń
  14. myślę, że się leczy.. ale cóż, jeśli chodzi o moją głowę - to na leczenie już za późno =P może skoncentruję się na leczeniu kolania - bo mi nawalało po Babiej =P

    OdpowiedzUsuń