Mama kocha, mama wie najlepiej =)

26.05. - Dzień Matki =)

Moja Mama jest najwspanialsza na świecie.
Na Mamę można liczyć w każdej sytuacji, nigdy nie zawodzi, za to zawsze potrafi świetnie doradzić. Im człowiek starszy, tym bardziej to docenia=).
Jak byłam mała opowiadała mi o zajączkach na mojej piżamce. Strasznie to lubiłam.
Radziła sobie z opieką nad trójką łobuzów, a nie byliśmy najgrzeczniejszymi dziećmi. Żeby nie powiedzieć, iż wykazywaliśmy (szczególnie z bratem bliźniakiem) wielką inwencję w kwestii przesadzania kwiatów, budowania wież ze szklanek, prasowania bezpośrednio na kimś itd... xD 
Teraz jestem już duża, ale kiedy mi źle, to bardzo lubię kiedy jest blisko i mogę się do Niej przytulić.
Nigdy nie byłabym tym kim jestem, gdyby nie Mama. Nauczyła mnie tylu ważnych rzeczy, przekazała całą swoją mądrość i miłość. Zresztą nie tylko mi=).
Nauczyła mnie wierzyć w siebie i w to, że umiem, potrafię i dam radę.
Cokolwiek bym nie napisała, zawsze będzie za mało i nie tak jakbym chciała=). Bo są rzeczy, których słowa nie potrafią wyrazić.
Chciałabym być taką mamą dla swoich dzieci, ale też być taką (piękną) kobietą jak Mama.
Wcale się nie dziwię, że przepadają za nią wszyscy moi znajomi. Dzięki Niej do naszego domu chce się przychodzić. Zawsze czeka z szerokim uśmiechem =) (i pysznym obiadem xD).
Myślę, że kochać kogoś znaczy właśnie dać mu poczucie, że tak będzie zawsze, że kocha się go nie "za coś" ale "pomimo wszystko". To cud, być tak kochanym.
Moja Mama jest moim największym Darem =).
Pamiętam o tym zawsze, nie tylko w Dzień Matki.
Ale może dziś jeszcze bardziej.
Przytulam=).

3 komentarze:

  1. Bardzo piękny wpis - dla mnie najmocniejszy z dotychczasowych.
    Wierzę, że będziesz sama taką mamą, jak Twoja. Dołączam swoje życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz... po przeczytaniu tego i nie tylko tego odkrywam to że w Tobie jest dużo radości z życia i potrafisz dostrzegać to co wiele ludzi nie dostrzega. Widzisz na świecie tyle piękna. Czasem żałuję że ja tak nie potrafię jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze - to bardzo dziękuję za te miłe słowa. po drugie - myślę,że potrafisz =).

    OdpowiedzUsuń