Coś optymistycznego =D (bo życie jest piękne!)

10. 06. 2009
dzięki Panie Boże:


=>że codziennie o 6.20 dzwoni mój budzik - to znaczy że żyję;
=>za stertę rzeczy do prasowania, błyskawicznie zapełniającą się zmywarkę i za to że naleśniki na obiad smażę dwie godziny z hakiem - to znaczy że mam RODZINĘ;

=>za wiecznie odnawiającą się warstwę kurzu na stoliku, okna które trzeba umyć i lampkę, która świeci w zależności od swojego widzi mi się - to znaczy, że mam dom;
=>za ciągle odrastające chwasty, ślimaki, które pożarły nasze kwiatki i mszyce wegetujące na pąkach róż - to znaczy, że mam ogród;

=>za poranne i poświąteczne kolejki do piekarni - to znaczy, że mam co jeść;
=>za wszystkie nudne wykłady, niekończące się czekanie przed sekretariatem, oraz setki nieinteresujących lektur, które musiałam przeczytać - to znaczy że studiuję xD
=>za jak na razie 50 pozycji bibliograficznych do mojej pracy magisterskiej i zero napisanych stron - to znaczy, że niedługo skończę studia =D

=>za autobusy 502, 512 i 152 które najczęściej są na przystanku minutę przede mną - to znaczy że mogę biegać =)
=>za sąsiada który słucha techno, emerytki zrzędzące na "tę dzisiejszą młodzież" i skrzypiące drzwi do pokoju - to znaczy że jeszcze słyszę ;)

=>za niewyobrażalny ścisk w autobusach, wiecznie przepełnione busy do domu i korki na drogach - to znaczy, że jestem członkiem społeczeństwa;
=>za zmarszczki mimiczne, które robią mi się w kącikach oczu i ust (sic!) i zapewne będą się pogłębiać - to znaczy, że wciąż mam się do kogo uśmiechać =D!
=>za gitarę, której nie mogę dobrze nastroić, chwyty których nie mogę się nauczyć i fałszowanie podczas gry - to znaczy, że śpiewam !!! =)
=>za wszystkie chwile kiedy dostawałam niepowstrzymanego ataku śmiech
u w najmniej odpowiednich do tego sytuacjach - to znaczy, że ciągle odczuwam radość istnienia xD
=> za ciągłe problemy z czcionką i komplikacje przy dodawaniu zdjęć - to znac
zy, że jeszcze piszę blog =)
=> za stertę nieuporządkowanych notatek na biurku, godziny nauki, i trochę stresu - to znaczy, że zdałam swoją przyspieszoną sesję => a to znaczy, że mam WAKACJE!!!



MÓJ NOWY HYMN WAKACYJNY: http://www.youtube.com/watch?v=OuzvWL7IXRU

8 komentarzy:

  1. Urocze :)
    No i to zdjęcie... :D
    W takim razie szalonych wakacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdjęcie jest obciachowe xD a wakacje oj... he he będą naprawdę... nietypowe xD
    pozdrawiam wakacyjnie i słonecznie =)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem czy obciachowe - może w stylu: "Dmuchawce, latawce, wiatr..." :)
    Resztę tekstu sobie dośpiewasz :)
    I niech te wakacje będą przepięknym etapem Twojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam reszty tekstu! dośpiewaj mi! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Daleko z betonu świat..."
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No przecież jeszcze nie umarłem :)

    OdpowiedzUsuń