Tatuś =).

Tata xD - 23.06.2009 =)


Żeby było oryginalnie, tym razem zacznę od słów.. mój Tata jest najwspanialszy na świecie xD.Mogłabym się silić na inny wstęp, ale po co skoro to prawda=).
Tata to dla mnie poczucie bezpieczeństwa i oparcia. Chyba taka zresztą rola prawdziwej głowy rodziny=). Zawsze tak było. Z dzieciństwa pamiętam nasze wspólne spacery (zabrzmiało jakbym już daaawno temu to dzieciństwo przeżyła;)). Pamiętam, że moja mała rączka tonęła w ręce Taty i, że na jego jeden krok przypadało z pięć moich.. w związku z czym prawie biegłam=).
Mój Tata dawał mi zawsze i nadal daje poczucie, że mogę osiągnąć wiele. Zawsze wierzy we mnie. Czasem chyba bardziej niż ja sama xD
Z Tatą m
alowałam farbami (bo kupił mi prawdziwe olejne i założyliśmy kiedyś mini pracownię).
Z Tatą jesteśmy w stanie przejść od Wawelu po kościół Mariacki, wchodząc do każdego napotkanego antykwariatu i komentując mijane po drodze galerie=).
Z Tatą umiem nawet jako tako zatańczyć w parze, bo jest wyrozumiały i nie komplikuje kroków;).
Z Tatą u
bieramy choinkę w Święta=)
Tata podobnie jak ja uwielbia jeździć okrężnymi wiejskimi drogami, nawet jeśli przez to nadrabiamy drogi ;D.
Tata kupuje mi ubrania (sic!) zawsze w idealnym rozmiarze =). Nie wiem jak On to robi.
Tata martwi się o mnie jakbym nadal była małą dziewczynką i strasznie mnie tym wzrusza=).
I zawsze byłam Jego oczkiem w głowie - jako ta jedyna latorośl płci żeńskiej, a więc bądź, co bądź zasługująca na pewne szczególne względy =).
Cóż dodać. Po prostu kocham Go i cieszę się, że Go mam.
Bardzo.

1 komentarz: